wtorek, 24 kwietnia 2012

Podróż w czasie

fot. Tomek Grabowski
Opuszczając dziś olsztyńską starówkę odbyłam sentymentalną podróż do dzieciństwa. A miało to miejsce przy ulicy Skłodowskiej-Curie, gdzie 20 lat temu mieszkała moja ś. p. babcia Stasia. Otóż w kamienicy babci powstała... księgarnia dla dzieci! Urzeczona widokiem tak ujmującego sklepiku koniecznie musiałam przestąpić jego próg.

Goszcząc w Księgarnia dla dzieci "Za Rogiem" Dominiki Radaszewskiej znów mogłam poczuć się jak mała dziewczynka.
fot. Tomek Grabowski
Choć w mojej rodzinie dzieci są za malutkie na takie tytuły, to najbardziej spodobała mi się "Nusia się chowa" Pii Lindenbaum. Ilustracje są przepiękne, a zwłaszcza długaśne jak łasice szczury, które próbują pocieszyć smutną Nusię. Publikacja naprawdę warta polecenia, nie tylko dla takich zagorzałych wielbicieli gryzoni jak ja ;).
fot. Tomek Grabowski
 Księgarnia została stworzona z pasją i wydała mi się królestwem uwolnionej wyobraźni. "Za Rogiem" jest zastrzykiem nowości, którego w Olsztynie nam bardzo brakowało!
fot. Tomek Grabowski
Przyjdźcie i samodzielnie sprawdźcie księgarenkę przy ul. Skłodowskiej 2/11, a już teraz wejdźcie na www.domifika.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz