wtorek, 11 stycznia 2022

Ażurowe naleśniki

Limeryk #601

Naleśniki są najlepsze na śniadanie, 

potem cały dzień łapiemy za nie. 

Małe otworki zdobią duże koła,

kto więcej dziurek wygryźć zdoła?

 Jeść czy nie jeść - oto jest pytanie!

Nowy rok, stara ja, ale nowy opis, więc stary zamieszczam na pamiątkę poniżej:

Cześć, nazywam się Agata Maja Kozłowska. Jak już zauważyliście #PudełkoKozłowskiej uzależnia. I dobrze, bo jestem tutaj po to, aby wywołać na Waszych twarzach uśmiech. Bądź inny grymas, nie jestem zbyt drobiazgowa :). Za to uważam, że warto dzielić się pięknem, dlatego zapraszam do mojej pracowni. Tak, tak, tutaj wierszoklecenie odbywa się na Waszych oczach! Aktualne wyzwanie: publikacja limeryków wraz z komentarzem wizualnym. Projekt "L #365" zakończyłam w Dzień Mamy 2020, ale rymowanie weszło mi w krew. Napiszcie, co o tym sądzicie :). A ja dalej będę robiła swoje, czyli opiewała prostotę codzienności. Mili Goście, oprócz poetyckich wyimków rzeczywistości, znajdziecie u mnie morze inspiracji - dzieła artystów i designerów z całego świata, a także moje własne prace, opinie i recenzje oraz relacje z wydarzeń i miejsc, którym należą się ochy i achy zachwytu :). Rozgośćcie się, to nie wstyd, że nie możecie wyobrazić sobie dnia beze mnie ;)!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz