środa, 30 sierpnia 2023

Mżawka we włosach

Limeryk #

Mam nieodparte wrażenie, że jesień 

zamieszkała pod naszym adresem.

Żadna chmura nie raczy

wyłączyć eterycznych zraszaczy,

więc stopy wkładam pod koc, a dłonie - w kieszeń. 

Gai hasło dnia (do taty):

- Zgniatasz mnie swoimi siłami!

😅

Wskakiwanie na tatę, bycie podrzucaną i łaskotaną. Czułe podszczypywanie i przygniatanie taty poduszką, oto wesołe baraszkowanie pełne śmiechów i rozemocjonowanych pisków, które mnie zawsze intryguje. Ja z kolei nie lubię gilgotania ani mocowanek. Najbardziej mnie cieszy spontaniczne przytulenie. Czasem gdy siedzę na dywanie, Gaja wskakuje na mnie z okrzykiem: -Domek na ślimaaaku! I przygniata mnie swoim słodkim ciężarem 🐌❣ Za nic nie oddałabym spędzanego wspólnie czasu. 🐁🐭🐭

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz