środa, 12 kwietnia 2023

Jestem ryjówką Sisi

Limeryk #

Gdy szwankowało Ci zdrówko, 

wzięłaś mnie na słówko 

i będąc sympatii do Puffin Rock wzorem,

wyznałaś, że teraz jesteś myszką, 

która sama nie kopie norek,

czyli wiecznie głodną ryjówką!

Byłyśmy dziś w kawiarni Sowa. Ja czekałam w kolejce, a Gaja oglądała pralinki w gablotce. W końcu podchodzi do mnie:

- Kupisz mi ważkę?

- Nie. Zjemy placuszki z truskawkami.

Mija pół godziny. Gaja swoim zwyczajem osoby nad wyraz niezłomnej w dążeniu do celu pyta:

- Kupisz mi teraz ważkę?

- Ona jest za słodka, nie będzie Ci smakować. 

- Kto je ważki?

- Osoba dorosła może kupić ważkę do kawki.

- Kupisz mi kawkę dla dzieci... 😃

- Nie wiem czy jest... Yyy... (oczywiście potęga logicznego myślenia Gai kolejny już raz mnie nokautuje)

- Zapytasz????

🐭

2 komentarze: