wtorek, 5 marca 2024

-Po kim jesteś taka mądra? -Po sobie

Limeryk #

Oddałam Gaję przedszkolnej bandzie

i poszłam się zagrzać w Kauflandzie,

bo odjechał mój autobus.

Straciłam swój luz, a wiosenny mróz

ewidentnie pojechał po bandzie. 

Zestawienie hasełek rezolutnej myszki, która bywa pająkiem, a ostatnio czuje się dinozaurem 🤔.

🐭

- Mama, kiedy przestaniesz nosić te kolczyki? Na emeryturze?

🐭

-Czy ptaszki też się kłócą?

Ja: -Na pewno sroki. Czasem też wróble, ale nigdy gile. 

-O co? O ostatnie ziarenko?

🐭

-Kiedy powstały pierwsze szkoły?

🐭

-Czy pojedziemy na Półwysep Jukatan nadal jak będę taka mała?

Ja: -Hmm, bilety są bardzo drogie. Jest nas troje to kilkanaście tysięcy złotych. 

-Jeszcze babcia Ewa. 

-To jeszcze dłużej będziemy zbierać. 

-Ach, to będziemy wysyłać babci zdjęcia. 

🐭😅

4 komentarze:

  1. Koniecznie trzeba założyć zrzutkę na bilety😉

    OdpowiedzUsuń
  2. Trochę strach spełnić tak duże marzenie zbyt szybko 🦖

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie założyć konto i ciułać latami😉

      Usuń
    2. Dokładnie tak, na razie jest żółta skarbonka 🤑

      Usuń