poniedziałek, 29 maja 2023

Jeszcze są porządni ludzie

Limeryk #

Nie jadłam dziś twarogu,

a przed domem na rogu

stanęła urocza zebra 

i wcale nie musiała żebrać

o moją uwagę, dzięki Bogu!

Na naszej ulicy pojawiła się nowa sąsiadka. Do remontu piwnicy wykorzystała deski wystawiane przez innych sąsiadów jako śmieci wielkogabarytowe. Była zachwycona moją postawą, gdy o poranku załadowałam pasiastego konika zgarniętego z ulicy do wózka. Powiedziała - Na szczęście jeszcze są porządni ludzie! 

Dawanie przedmiotom drugiego życia może zbliżać. Bardzo mnie radują takie drobne przelotne wymiany życzliwości. Ach, jednak są jeszcze porządni ludzie. Co za ulga 🤍🖤

2 komentarze:

  1. Zebry chyba jeszcze nie było w Gajki zoo?

    OdpowiedzUsuń
  2. O tak! A bardzo jest uczynna, ostatnio wcieliła się w rolę kosiarki 🦓🐭😄

    OdpowiedzUsuń