poniedziałek, 7 maja 2012

O czym szumią muszle

 Są takie kurorty nadmorskie, do których się powraca. Dla mnie takim miejscem były Złote Piaski, które za czasów szkolnych odwiedziłam dwukrotnie.

Na obu obozach towarzyszyła mi któraś z przyjaciółek. Za pierwszym razem była to Marta. Zakosztowałyśmy wybornej bułgarskiej kuchni, a aby dostać się na plażę musiałyśmy pokonać niebotycznie wysokie schody. Nigdy nie byłam w tak świetnej formie i nie miałam takiej opalenizny jak w tamte wakacje ;).

Za drugim razem wyjechałam z Olgą. Pogoda nie sprzyjała byczeniu się na piasku, była raczej kapryśna, przez co udawałyśmy się na długie spacery.  Dzięki tym wycieczkom znajdowałyśmy malownicze, dzikie plaże usłane muszlami.

 Wspominając minione wyjazdy i chcąc przywołać ducha wakacji stworzyłam prezentowane korale. Zawieszkę stanowi fragment muszli wyrzuconej na brzeg przez wzburzone Morze Czarne.

Pomarańczowo-biała kolorystyka korali wzmacnia siłę wyrazu eterycznej, blado różowej muszli.



Naszyjnik byłby idealny do białej, zwiewnej sukienki...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz