sobota, 28 stycznia 2023

Nie będzie nas nigdzie

Limeryk #

Każda się kąpie jak woli,

ja w wodzie, Ty w coca-coli. 

Wobec zimnej wody niechętne 

uczucia mamy ambiwalentne,

gdy kula mango musuje powoli. 

Gaja: - Kiedy nas nie będzie w domu ani nigdzie?

Ja: - Co masz na myśli?

Gaja: - Kiedy nie będziemy żyć?

Miko: - My za 70 lat, a Ty za sto.

(następnego dnia)

Gaja: - Będę krótko żyć. 

Ja: - Nie, będziesz długo żyć. 

Gaja: - Co będzie z myszami, gdy mnie nie będzie na świecie? Beze mnie będą cały czas płakać. 

Ja: - Hmmm...

Gaja: - Ty będziesz, gdy mnie już nie będzie na świecie?

Ja: - Nie, mnie też nie będzie. 

Gaja: - Dlaczego? 

Ja: - Jestem starsza. Będziesz sobie świetnie radziła beze mnie. 

Gaja: - Myszy będą żyć zawsze? Bo są zabawkami?

❤🐀

2 komentarze:

  1. Ciekawe pytania egzystencjalne, ja takich nie mialem, horyzont mi się skończył na początku XXI wieku

    OdpowiedzUsuń
  2. Pytałam, skąd taki temat, nie odpowiedziała, tylko powraca do swoich rozważań przez kolejne dni... uzupełnię tę rozmowę...

    OdpowiedzUsuń